خودم و خودم... ( شعرى از سامان عظيمى )

.....................



خودم و خودم... ( شعرى از سامان عظيمى )

سلام... سلام اى آشناى غريب... خبر دارى دلم شكست؟؟؟ خبر دارى دلم شكست؟؟؟

آدرس قلبمو ميدم يه سر به زندونش بزن...

سه قفله كردم درشو.. باز نشكنيش عزيز من؟!!

قلبمو گچ گرفتمش وقتى باهام بهم زدى...

اون شب كه بارون ميومد.. به قلب من سر نزدى...؟

آخ الهى بميرم هى... دلم... دلم فقط لنگه كمى محبته...

تو اين تحريم عاطفه ديدنت هم غنيمته... ،

پا روى خواب كى گذاشت چشم هاى مهربون تو؟؟؟

بعده تو دل عاشق نشد... به جون تو. به جون تو...

هيچكسو راه نداد دلم.. يه ذره هم عاشق نشد...

بعده تو غرق شدم عزيز ؛ هيچكسى قايقم نشد...

آخ كه چه بى هوا دلم ؛ قدم به طوفانت گذاشت!!!

چطور دلت اومد برى؟؟؟ وقتى دل هيچكسو نداشت...

خبر دارى تنها شدم؟؟؟ خواب روى چشم هام نمياد...

از اينجا تا وجدان تو ؛ صداى گريم نمياد؟؟؟

نشستى پشت پنجره...! من اينجا خيسه خيس شدم...

دل نگرون كى شدى؟؟؟ خبر دارى مريض شدم؟

دستم چرا ميلرزه هى؟؟؟ اشك هام چرا بند نمياد؟

آسمون و اين همه ابر.. پس چرا بارون نمياد.؟!!

هنوز نفس نفس زنون ، دنبال تو مى گردمو...

ميون راه پاهام شكست... ببين دست هاى سردمو...!!!

به كى بگم خب دردمو؟ وقتى فقط تو ميدونى...

دردمو حس ميكنى و باز هم با من نميمونى...

سراغمو نميگيرى!!! من كه يه عمرى پشتتم...

وقتى نگات جاى ديگه ست ، من به غريبه فحش بدم؟؟؟

اگه بدى هاتو ديدم.. خيانت هاتو فهميدم.....

"به روت نياوردم اگه" خيال نكن نفهميدم.

گفتم يه روز عاشق ميشى... آخه از حس لبريز بودى...

نخواستم از دستت بدم.. از بس واسم عزيز بودى...

اين دم آخر بدجورى ، سخت شده بود تحملت...

سرنوشت جفتمونو گذاشتم به پاى خودت...

آسون از عشقم رد شدى!!! احساسمو نديدى تو؟؟؟

من بال و پر دادم تورو.. با ديگرى پريدى تو؟؟؟

با من چرا بى معرفت؟ عاشقى رو يادت دادم...

خشكيده بودى گل من.. من بودم كه آبت دادم...

تو كه ميگفتم اخم كنى ، من با خودم قهر ميكنم...

هر  ى نگاه چپ كنه ، زندگيشو زهر ميكنم...

خيال داشتم يه روز تورو ؛ از آدما دور بكنم...

هركى تورو چشم بكنه ؛ چشم اونو كور بكنم...

اما  فسوس گمت كردم كردم... گمت كردم ميون راه..

ميون قلب آدما...

دست هاى سرد روزگار.. فاصله انداخت بين ما...

چقدر غريب شدى باهام ، من كه يه روز... من كه بودم تمومه تار و پودتو...

واى كه دارم يخ ميزنم.. تو سرماى وجودتو...

از وقتى رفتى گل من ؛ بارون ديگه نمى باره...

غروب هاى جمعه تورو به ياد من نمياره... از شدت دلتنگى باز به سمت جاده نميرم...

نميدونم چه م شده كه بيخودى غمباد ميگيرم...

نه چشم هاى قشنگ ميخوام نه ذره اى توجهى...

بعده تو از اين آدما نموند واسم توقعى...

اعتمادى ندارم به.. هيچ خوبى يا محبتى...

وقتى تويى... تويى كه زندگيم بودى... آتيش به زندگيم زدى...

اين حرف هارو نميزنم فكر بكنى كه غمگينم...

اميدوارم كه دست تو ، تو دست هاش بيشتر ببينم.

منم خوشم وقتى خوشى.. نه اينكه قلبم راضى نيست...

اگه گذشتم از خودم ، تشكر هم نيازى نيست...

بخشيدمت فقط برو... مباركت باشه گلم.

من موندم و فقط يه كس......... "خودم و خودم"

>>>>>>> شاعر: سامان عظيمى <<<<<<< 



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت10:39---14 فروردين 1392
سلام دااشی جونم.خوبی؟

ای وای چرا باز تریپ غم داری تو؟

نبینمت اینجوری!!!!

چه خبر؟ بیا واسم تعریف کن.

بیا وبم.پست گذاشتم!
پاسخ: salam aji princessam, rooz haye kheyli sakhti ro gozaroondam aji, chashm alan miyam webet.


اجی محدثه
ساعت18:15---13 فروردين 1392


my love
ساعت14:00---8 فروردين 1392
چراغها را خاموش کن.
نور را نميخواهم
نگاهم که ميکنى، برق نگاهت، من راکه هيچ
تمام شب را مچاله ميکند...


سلام داداشی. من همیشه از این مطالب زیبایی که مینویسی لذت میبرم. جدی میگم خیلی قشنگ و احساسی مینویسی. برات آرزوی بهترین هارو دارم.


اجی محدثه
ساعت2:24---7 فروردين 1392
اصن روایت داریم هوا که سرد میشه ،

فقط به خاطر اینه که مخاطب خاصتو بغل کنی . . .

والا هوا بیکار نیست که الکی سرد بشه والا به قرعان

فدات داداش


KiMiYa
ساعت14:15---4 فروردين 1392
شانس نام مستعار خداست



آنجا که نمی خواهد امضایش ای داده هایش باشد‎ . . .



=-=-=--



سلام سال نوتون مبارك شرمنده من



مسافرت بدم الان اومدم



خيلي خيلي لطف كردين ك كامنت گذاشتين



واقعا خوشحال شدم...وبهاتون همه



عالين موفق و مويد باشين
پاسخ: salam abji kimiya, khahesh mikonam, saale no shoma ham mobarak , mamnoon az commente zibatoon.


ramin
ساعت11:56---4 فروردين 1392
چقدر غمناک بود آخی

y ashegh
ساعت17:41---26 اسفند 1391
بعده تو دل عاشق نشد... به جون تو. به جون تو... هيچكسو راه نداد دلم.. يه ذره هم عاشق نشد... بعده تو غرق شدم عزيز ؛ هيچكسى قايقم نشد... آخ كه چه بى هوا دلم ؛ قدم به طوفانت گذاشت!!!

از اينجا تا وجدان تو ؛ صداى گريم نمياد؟؟؟

khoda bahate dadashi, ali bood , mer30 mesle hamishe por az ehsas


y ashegh
ساعت16:53---26 اسفند 1391
چقدر زمونه بی وفاست

نمی دونم خدا کجاست

یکی بیاد بهم بگه کجای کارم اشتباست ؟

گاهی می خوام داد بکشم اما صدام در نمیاد

بگم آخه خدا چرا دنیا به آخر نمیاد ؟
پاسخ: گاهی می خوام داد بکشم اما صدام در نمیاد بگم آخه خدا چرا دنیا به آخر نمیاد؟ mamnoonam ajim


Melina Arya
ساعت19:16---15 اسفند 1391
سلام داداشی ...

میسی که بهم سر زدی...

خوشحالم کردی ....

ممنونم...
پاسخ: سلام آجيم... نه بابا خواهش ميكنم من كه كارى نكردم! وظيفم بود.


Melina Arya
ساعت16:03---30 بهمن 1391
سلام.
متاسفانه یا خوشبختانه دوباره برگشتم.
تا مرز فنا و نابودی رفتم.
تا مرز بدبختی ، بی آبرویی ، اما...
صدبار اگه توبه شکستی باز آی.....
و من برگشتم.
این بار رنجور تر و داغون تراز قبل.
اما دوباره میخوام بسازم.
من مرد روز های سخت ام...
تنهام نذار رفیق...


رفقا
ساعت15:17---25 بهمن 1391


shaghayegh
ساعت19:25---21 بهمن 1391
salam saman jan khobi man bargashtam be komaket niaz daram
پاسخ: salam ajie golam koja rafti yeho???


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:46---15 بهمن 1391
سلام عزیزم....

مرسی که تو این چند ماه همراه خوب من بودی.

دارم واسه همیشه میرم....

واسه آخرین بار آپ کردم...

خوشحال میشم آخرین کامنت ها رو تو تو وبم بذاری.

منتظرتم.

بای.


پاسخ: salam aji melina vaghean baram talkhe ghabool kardanesh k zamani miyam net k azizam yeki yeki miran, man kheyli vaghte netam ghat bood alan ham ba mobile oomadam k ba khoondane in comment ha vaghean narahat shodam, akhe chera? vaghean heyf bood kash bishtar be neveshtane matalebe zibatoon edame midadin, shayad shoma ham baraye raftanetoon dalayeli darin ,manam arezooye behtarinharo daram baratoon omidvaram movaffagh bashin. saman


ساعت13:08---1 بهمن 1391
salam webet kheili aliiye ba manam sar bezan agar ba tabadole link movafeghi khabaram kon
پاسخ: salam abji, ba eftekhar link shodin.


neda
ساعت16:45---21 دی 1391




دختری به کوروش کبیر گفت:من عاشقت هستم....



کوروش گفت:لیاقت شما برادرم است که از من



زیباتر است و پشت سره شما ایستاده،دخترک



برگشت و دید کسی‌ نیست. کوروش گفت:اگر عاشق



بودی پشت سرت را نگاه نمی‌کردی


پاسخ: mamnoon a hozoure garmet aji golammm , vaghean kooroshe kabir yeki a olgoo haye jame'ast. in laghab ro be harkasi nemidam


kimia
ساعت22:42---17 دی 1391
رویای با تو بودن را نمی توان نوشت نمی توان گفت و حتی نمیتوان سرود














با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی














و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی در نداشتند














و...و من همچون غربت زدای در اغوش بی کران دریای بی کسی














به انتظار ساحل نگاهت می نشینم و می مانم تا ابد














وتا وقتی که شبنم زلال احساست زنگار غم را از وجودم بشوید














بانوی دریای من...














کاش قلب وسعت می گرفت شمع با پروانه الفت می گرفت














کاش توی جاده های زندگی خنده هم از گریه سبقت می گرفت
Thank's
My
Sister
, Kimiya


kimia
ساعت18:55---17 دی 1391
سلام خيلي ممنونم كه سرزدين....

از لطفتون هم مرسي.........

شما هم با افتخار لينك شدين...


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت10:38---10 دی 1391
هیــچ چیـز با گذشتِ زمـآن سـآده تر نمے شوَد فقط مــآ خستـــه ـتَر مے شویـم و ... .. پذیـرش ِ خیلی چیزهـا برایمـــآن سـآده ـتر مےشوَد ...
پاسخ: سلام. ممنون از حضور گرم و هميشگيتون..


mahsa
ساعت9:37---2 دی 1391
از جدايي مان براي هركسي كه گفتم حق را به من داد!







اما اين ها نمي دانند كه من حق را نمي خواهم.



حق كه براي من ، تو نمي شود...!


ملینا اریا * مخروبه ی رویا *
ساعت18:01---21 آذر 1391
سلام سامان جون.
میسی که بهم سر زدید و لینکم کردید.
از دیدن نظرتون خوشحال شدم.
منم با افتخار لینکتون کردم.
بازم بهم سر بزنید...


mahsa
ساعت9:55---20 آذر 1391
در سرزمین من هیچ کوچه ای

به اسم هیچ زنی نیست...

و هیچ خیابانی...

بن بست ها اما...فقط زن ها را میشناسند

در سرزمین من..سهم زن ها

از رودخانه ها تنها پل هایی است

که پشت سر ادم ها خراب شده اند

اینجا نام هیچ بیمارستانی مریم نیست

تخت های زایشگاها اما پر است

از مریم های درد کشیده ای که

هیچ یک مسیح را ابستن نیستن

من میان زن های بزرگ شده ام که

شوهر برایشان حکم برائت از گناه را دارد

نمی دانم چرا شعار از لیاقتم ...

صداقتم...نجابتم میدهی...!!!!

تویی که میدانم اکر بدانی بکارتی به تاراج رفته

انگ هرزه بودن میزنی و میروی...

اما بگرد پیدا خواهی کرد

این روزها لیاقت ...صداقت و نجابتی که تو

میخواهی زیاد میدوزند.

روی حرفم دردم با شماست

اگر زنی را نمیخواهید یا دیگر برایش

قصد تهیه ی زاپاس را دارید به او مردانه بگو داستان

از چه قرار است استانه درد او بلند است

یا میرود...

یا میماند...

اینجا زمین است...

حوا بودن تاوان سنگینی دارد

merc


م ی ن ا
ساعت23:41---19 آذر 1391
http://astdandelion.mihanblog.com/
اخرین قاصدک
سلام این وب جدیدمه سر بزنی خوشحال میشم وبتون جالبه و دوست داشتنیه خوشم اومد جدید شده لینکتون کنم؟


اجی محدثه
ساعت9:53---4 آبان 1391
سلام داداش خوبی گلم فدات شم ببخش نتونستم بیام ج بدم قربونت برم ممنونم که اومدی خوشحالم کردی...........
دلم برات یه ذره شده بود عزیزم چشم قول میدم دیگه گریه نکنم
غصه هم نخور فداتشم عزیزدلم
اجی هم غصه میخوره ها
فداتشم بازم دلتنگت میشم عزیزم


دختري از جنس باران
ساعت16:13---22 مرداد 1391
خدايا ديگر ميترسم از ادم هايي كه عاشق نمي شوند اما عاشق كردن را خوب بلدن....

وبلاگ جالبي داري خوشحال ميشم به منم سربزني...
پاسخ: چشم ، آبجى من شما رو با افتخار لينك كردم.


نگین
ساعت19:41---22 تير 1391
سلام
مرسی عزیزم
خیلی گلی
یه مدت نمیام وببعدامیگمت چرا
نفسی
بای


هایمی
ساعت23:01---31 خرداد 1391
داداش اسمم هایمیه .

هایمی
ساعت22:40---31 خرداد 1391
ممنون داداشی .میتونی منو با اسم " من خدا رو دارم " منو بلینکی. تو هم توی وبم عنوان و ادرست رو بنویس تا اتو ماتیک لینکیده بشی. بازم ممنون

ramin
ساعت15:08---31 خرداد 1391

هیچگاه با احساسات کسی بازی نکنید.

ممکن است بازی را ببرید اما این خطر وجود دارد که تا آخر عمرتان او را از دست بدهید.

(ویلیام شکسپیر)


سیاوش و فرزانه
ساعت15:01---31 خرداد 1391
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر / عشق یعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی سر به دار آویختن / عشق یعنی اشک حسرت ریختن
عشق یعنی در جهان رسوا شدن / عشق یعنی مست و بی پروا شدن
عشق یعنی سوختن و یا ساختن / عشق یعنی زندگی را باختن

وب جالبی داری به ما هم سر بزن خوشحال میشیم دوست داشتی لینک کن با عنوان سفر عشق


my love
ساعت20:20---28 خرداد 1391
سالاری داداش سامان. من تو لینک های روزانه لینکت کردم. موفق باشی دادا...
یه دونه ای


nashenas
ساعت19:08---27 خرداد 1391
salam saman. khoobi/ matalebet fogholadas....
mifahmam chi migi, kash khianati voojood nadasht. bazam behet sar mizanam. felan,.,.,.,.


سوگند
ساعت23:31---11 خرداد 1391
تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم نه خوشی ها را؛



زیرا خوشی آن است که تو می خواهی؛



و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد ...



آپم و منتظر حضورت
پاسخ: ممنونم ازت آبجى سوگند اومدم و ديدم آپ هات عالى بود بازم بيا خوشحال ميشم ، با آرزوى بهترين ها براى تو خواهر گلم


farzaneh
ساعت14:20---26 ارديبهشت 1391
salam saman jan mamnoon ke be webam sar zadi o nazareto gofti omidvaram betunam behet komak konam o betunam hamkare khubi basham barat movafaq bashi
پاسخ: khahesh mikonam khahare azizam az hozoore garme shoma dar masire ahdafam eftekhar mikonam, mamnoon


محمود
ساعت20:38---13 ارديبهشت 1391
آموزش تکنیکهای تست زنی در کنکور
اسپیکر همراه فلش خور(همه کاره) با بسیاری از ویژگیهای دیگر
ریش تراش همراه (بسیار کارامد،بسته بندی شیک و زیبا)
دستگاه تصفیه آب خانگی
ست گردنبند مروارید ،گوشواره و حلقه
http://www.droo.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در چهار شنبه 20 اسفند 1390

و ساعت 10:51



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 76585
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1